Jaarverslag PCBO Amersfoort 2020

In Nieuws

In 2020 hebben de scholen en de medewerkers van PCBO Amersfoort zich onder het motto ‘Jij mag tot je recht komen’ met LEF ingezet voor kwalitatief hoogwaardig onderwijs voor ieder kind. In een infographic van het jaarverslag lichten wij de belangrijkste onderwerpen toe.

Als bestuur werken wij binnen de stad Amersfoort met enthousiasme intensief samen met andere onderwijsstichtingen, de kinderopvang en het ABC. Op deze manier zijn alle kinderen tijdens dit bijzondere jaar in beeld gebleven.

De ontwikkeling van ons onderwijs heeft ondanks COVID-19 niet stilgestaan; diverse scholen hebben zich verbeterd. Er is versneld gedigitaliseerd, door zowel het aanschaffen van extra devices als door de groei in vaardigheid van alle collega’s.

Door zorgvuldige begeleiding en beoordeling van nieuwe medewerkers waarborgen we onderwijskwaliteit en werkplezier. En mede door het programma Verbeteren Vitaliteit & Verminderen Verzuim wisten we de verzuimcijfers omlaag te krijgen door de aandacht voor gezondheid. Financieel is PCBO Amersfoort een gezonde stichting.

Van de medewerkers is in dit coronajaar veel flexibiliteit gevraagd. Wij zijn trots op al onze medewerkers bij PCBO Amersfoort én op de resultaten die we afgelopen jaar hebben gerealiseerd!

Naar het Jaarverslag 2020 >>

Op deze site staat onderaan de link naar het bestuursverslag en de jaarrekening.